Tuesday 2 March 2010

BERJAYA SEBAGAI AGEN TAKAFUL

Kerjaya sebagai Agen Profesional Takaful MAMPU menjadikan kita sebagai seorang USAHAWAN YANG KENTAL , HEBAT , BERWAWASAN dan BERPENDAPATAN LUMAYAN. Di sini saya menggariskan beberapa FORMAT ASAS untuk menjadi AGEN TAKAFUL yang boleh BERJAYA dalam KONTEKS PENGREKRUTAN SAYA .Cara ini tidaklah saya kata sebagai suatu ALAT yang 'confirm' ANDA boleh BERJAYA tetapi ianya sebagai Satu Langkah Awal yang boleh dipertimbangkan.

Ramai yang GAGAL dalam Bisnes ini. Namun demikian pada penilaian saya MEREKA TIDAK GAGAL APA-APA kerana bagi saya mereka TIDAKLAH BERBUAT APA-APA SANGAT! Antara FORMULA ASAS kejayaan anda harus ingat ! Sesuatu KEJAYAAN perlu diBELI.

Ini bermaksud jika anda tidak sanggup MEMBELI dan MEMBAYAR DENGAN KADAR SEJUMLAH BAYARAN TERTENTU, anda akan BAKAL GAGAL. KESIMPULANNYA untuk mendapatkan sesuatu anda perlu BAYAR dan BELI. Jadi jika anda tak sanggup MEMBAYAR lupakan kejayaan! MEMBAYAR PUN masih ada banyak katogerinya antaranya membayar dengan DUIT, MASA dan lain-lain . 
JANGAN BUANG MASA jika anda dah tahu!

Jika anda mahu menjadi Agen Takaful Saya. Buat pilihan ini betul-betul. Ia melibatkan KOS tetapi BERBALOI.

PAKEJ NO 1.

Pakej BERGAJI:
peruntukan RM5200 (untuk tempoh setahun) demi menjadikan anda berjaya!!
latihan / praktikal asas : 30 hari pertama
penilaian gerak kerja : 27 hari ( bawa kes min. 5 kes ) jika 10 kes lengkap dan sempurna (premium kasar/ bulanan rm100 per kes) : insentif RM300 akan dibayar
gagal : 30 hari pertama : dinasihatkan tidak memohon JAWATAN EKSKLUSIF INI.
berjaya : hari ke 31 bermula skim ini.
laptop akan dihadiah kan bagi mereka yang layak!!!
PAKEJ NO. 2

TIDAK BERGAJI :
Pakej seperti maklumat yang di sertakan di bawah* lihat pages"BAYARAN ASAS UNTUK MENJADI AGEN TAKAFUL"



Jangan terlalu banyak tanya... bertanya boleh (NANTI SAKIT KEPALA sebelum buat bisnes) ... tetapi hati-hati... lebih baik BUAT KEPUTUSAN, BELAJAR, BUAT KERJA, BELAJAR DAN TERUS BUAT KERJA TANPA BANYAK SOAL... KEJAYAAN BAKAL ADA... CONFIRM!! Ramai yang banyak Tanya dan Belajar tetapi KURANG-KURANG SANGAT BUAT KERJA DAN BERTNDAK dan akhirnya JADI TAKUT GAGAL sedangkan untuk berjaya anda perlu banyak berlatih BUAT KERJA DAN BERLATIH GAGAL BANYAK KALI SAMPAI MAHIR. INI LAH PROSES PEMBELAJARAN YANG PALING BERKESAN.

Ikut sahaja formula ini.T
erus buat kerja dan buat-buat tidak ada masalah!

*semua agen yang berdaftar dengan saya terus layak menikmati Pakej Komisyen Bagi Semua Penjualan Produk Am termasuk Takaful Kenderaan atas perkongsian 50:50 komisyen*

secara tidak langsung membantu peningkatan pendapatan Anda !!!

OK... anda boleh? anda lakukan sekarang juga. Buat pilihan. Jangan takut buat silap dan gagal. PEMBAYARAN ANDA UNTUK MEMILIKI KEJAYAAN TIDAK AKAN SIA-SIA.

No comments:

Post a Comment